۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۵۰

سالاری:

شهرداری بوشهر پروژه‌های عمرانی را سریع‌تر تکمیل و ساماندهی کند

شهرداری بوشهر پروژه‌های عمرانی را سریع‌تر تکمیل و ساماندهی کند

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: شهرداری بوشهر پروژه‌های عمرانی را سریع‌تر تکمیل و ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر یکشنبه در نشست بررسی اجرای پروژه‌های عمرانی شهر بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه شهر بوشهر به عنوان مرکز استان صورت گرفته است و طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه در دست اجرا است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی مرکز استان، خاطرنشان ساخت: شهرداری بوشهر با تلاش و پیگیری بیشتر، پروژه‌های عمرانی را سریع‌تر تکمیل و ساماندهی کند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اجرای هفت پروژه به شهرداری بوشهر واگذار شده است، تاکید کرد: کار چندانی برای اجرا و ساماندهی این طرح‌ها صورت نگرفته است و باید شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.

وی با اشاره به عدم تکمیل پروژه ساحل سازی بندر بوشهر، بیان داشت: در صورتی که شهرداری برای تکمیل این پروژه‌ها اقدام نکند و شاهد تکمیل انها نباشیم، اعتباری را بدین منظور به شهرداری پرداخت نخواهیم کرد.

سالاری عدم اجرای این پروژه‌ها را باعث زشت شدن چهره شهر و ایجاد خلل در تردد شهروندان دانست و ادامه داد: برای اینکه در روند اجرای پروژه های عمرانی و مبلمان شهری به مشکل برنخوریم، شهرداری باید ابتدا زمینه اجرای طرح‌های مختلف را فراهم ساخته و سپس مسئولیت اجرای پروژه‌ها را بر عهده بگیرد.

پیشرفت 50 درصدی پروژه ساحل سازی بندر بوشهر

قائم مقام شهردار بوشهر نیز در این نشست با اشاره به پیشرفت 50 درصدی پروژه ساحل سازی بندر بوشهر اظهار داشت: در اجرای این پروژه که مقرر بود تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد از برنامه جلوتر هستیم.

ایمان چارکی با تاکید بر اینکه از همه توان برای تکمیل این پروژه تا زمان مقرر استفاده خواهیم کرد، اذعان داشت: بروز برخی از مشکلات در تامین مصالح گاها باعث وقفه در اجرای برخی از بخش‌ها بوده است و تلاش ما تسریع در اجرایا نی طرح است.

وی اضافه کرد: برای بازسازی میدان میوه و تره بار بوشهر نیز تلاش های خوبی صورت گرفته است و تاکنون شش سوله از سوله‌های میدان بهسازی شده است که به همکاری اداره کل راه و شهرسازی برای انجام عملیات بخش‌های باقی مانده نیاز داریم.

قائم مقام شهردار بوشهر از اختصاص 10 میلیارد ریال برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: این اعتبار تاکنون محقق نشده است و شش میلیارد ریال از منابع جاری و داخلی شهرداری برای این منظور هزینه شده است.

کد خبر 2347304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha